Στην εταιρεία μας, δεν προσφέρουμε απλώς μια θέση εργασίας. Προσφέρουμε μια κοινότητα αφοσιωμένων επαγγελματιών που μοιράζονται ένα κοινό πάθος για την καινοτομία, την συνεργασία και την αριστεία. Εδώ, οι ιδέες ανταλλάσσονται, οι δυνατότητες ανακαλύπτονται και η δημιουργικότητα ενθαρρύνεται.
Η θέση της γραμματειακής υποστήριξης (Back Office Support) αποτελεί κεντρικό πυλώνα για την αποτελεσματική λειτουργία και οργάνωση των διοικητικών διαδικασιών της εταιρείας. Οι αρμοδιότητες περιλαμβάνουν την αποτελεσματική διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων από πελάτες και εταιρικούς συνεργάτες, με έμφαση στην επιτυχή αντιμετώπιση και επίλυση των ερωτημάτων και των προβλημάτων τους. Οι επαγγελματίες στη γραμματειακή υποστήριξη διαχειρίζονται αποτελεσματικά την εισερχόμενη και εξερχόμενη τηλεφωνική επικοινωνία, παρέχοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και καθοδήγηση στους πελάτες σχετικά με τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες της εταιρείας. Παράλληλα, αναλαμβάνουν τη διαχείριση αρχείων και εγγράφων, την προετοιμασία και τη διαχείριση συναντήσεων. Επιπλέον, διαχείριση και ενημέρωση συνδρομών των πελατών, παροχή συμβουλών και τεχνικής υποστήριξης μέσω τηλεφώνου, email και άλλων καναλιών επικοινωνίας, καθώς και παροχή αναλυτικών πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας. Στόχος να συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία των διαδικασιών υποστήριξης πελατών και θα συνεισφέρει στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας για άριστη εξυπηρέτηση.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.