Στις μέρες μας τα e-shops αυξάνονται συνεχώς. Αυτό συμβαίνει γιατί έχουν ιδιαίτερη δυναμική, καθώς ο περισσότερος κόσμος επιλέγει να κάνει τις αγορές του ηλεκτρονικά. Έχει πάρα πολλά θετικά ένα e-shop, ωστόσο υπάρχουν λάθη που κοστίζουν χρήματα στο e-shop σας.
Η . θα σας ενημερώσει σχετικά, ώστε να τα αποφύγετε αν τώρα ξεκινάτε τη δημιουργία του e-shop σας. Αλλά φυσικά το άρθρο αφορά και εσάς που ήδη έχετε e-shop, ώστε να διορθώσετε τυχόν λάθη.
1 Δεν δείχνετε ότι γνωρίζετε καλά το προϊόν που πουλάτε
Το πρώτο και μεγαλύτερο λάθος είναι να μην υπάρχουν περιγραφές στα προϊόντα σας ή να είναι πάρα πολύ μικρές. Καλό είναι όλα σας τα προϊόντα να διαθέτουν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό θα οδηγήσει τον πελάτη πιο εύκολα και γρήγορα σε αγορά, καθώς θα έχει λάβει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται. Θα νιώσει σιγουριά τόσο για το προϊόν που θα επιλέξει, όσο και για τον πωλητή.
2 Οι φωτογραφίες που ανεβάζετε είναι χαμηλής ποιότητας
Η φωτογραφία σε ένα προϊόν αποτελεί το Α και το Ω για να πουληθεί άμεσα. Θα πρέπει οι φωτογραφίες να έχουν πολύ καλή ανάλυση και να μην θολώνουν. Να είναι σωστές χρωματικά, ώστε όταν παραλάβει ο πελάτης το δέμα του, το προϊόν να είναι όπως το είδε στο e-shop σας. Γενικά θα πρέπει οι φωτογραφίες να αντιπροσωπεύουν το προϊόν που θα παραλάβει ο πελάτης και να επισημαίνουν κάθε του λεπτομέρεια.
3 Δεν γνωρίζετε τις κινήσεις των πελατών μέσα στο e-shop σας.
Υπάρχουν πολλά εργαλεία μέσω των οποίων μπορείτε να ελέγχετε τις κινήσεις των χρηστών που επισκέπτονται το e-shop σας. Έτσι θα γνωρίζετε τι είναι αυτό που κρατάει τους πελάτες και τους οδηγεί σε αγορά, αλλά αντίστοιχα και τι είναι αυτό που τους οδηγεί στο να αποχωρήσουν. Σε μία έρευνα που έγινε σε ένα e-shop εντοπίστηκε πως οι πελάτες αποχωρούσαν, γιατί τους εμφανίζονταν πολλά pop ups παράθυρα και δεν μπορούσαν να τα κλείσουν.
4 Δεν εκμεταλλεύεστε τις τηλεφωνικές παραγγελίες μέσω του eshop σας στο 100%
Είναι πολύ μεγάλο το ποσοστό των πελατών που επιλέγουν να βλέπουν τα προϊόντα ηλεκτρονικά, ωστόσο όμως επιθυμούν να ολοκληρώνουν την παραγγελία τους τηλεφωνικά. Οπότε θα πρέπει το τηλεφωνικό κέντρο να στελεχώνεται από τα σωστά άτομα. Δεν αρκεί μόνο να είναι ευγενικοί, αλλά θα πρέπει να έχουν και εμπειρία στις πωλήσεις, ώστε αν για παράδειγμα δεν είναι διαθέσιμο ένα προϊόν που επίλεξε ένας πελάτης να του προτείνουν ένα παρόμοιο για να τον εξυπηρετήσουν, αλλά και για να κερδίσετε μία πώληση.
5 Δεν εκμεταλλεύεστε στο έπακρο τις διαφημίσεις.
Πλέον υπάρχουν πάρα πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης που σας προσφέρουν τη δυνατότητα διαφήμισης. Όσες περισσότερες διαφημίσεις κάνετε, τόσο πιο πολύ θα γίνεται γνωστοί, καθώς θα εμφανίζεστε σε ένα ευρύ κοινό. Φυσικά το πιο σημαντικό σε αυτό είναι ότι θα γνωρίζετε ακριβώς τι ποσό ξοδέψατε, αλλά και τι ποσό σας έφερε πίσω μία διαφήμιση. Αυτό αφορά και τις διαφημίσεις σε Facebook, Instagram, αλλά και στις Google διαφημίσεις.
6 Δεν εκμεταλλεύεστε το εγκαταλελειμμένο καλάθι
Το abandoned card είναι το εγκαταλελειμμένο καλάθι, δηλαδή το καλάθι που γέμισε ένας πελάτης, αλλά παρ’ όλα αυτά “παράτησε” και δεν ολοκλήρωσε την παραγγελία του. Τι έχετε να κάνετε γι’ αυτό; Να ετοιμάσετε ένα e-mail που θα υπενθυμίζετε στον πελάτη ότι έχει ένα καλάθι που τον περιμένει. Έτσι είναι πολύ πιθανό αυτός ο πελάτης να θυμηθεί τα προϊόντα που επίλεξε και να ολοκληρώσει την αγορά του.
7 Αντιγράφετε τους ανταγωνιστές σας.
Ένα πολύ μεγάλο λάθος που κάνουν πολλά e-shops είναι να “αντιγράφουν” τους ανταγωνιστές τους. Αυτή είναι μία λανθασμένη τακτική, καθώς δεν γνωρίζετε αρχικά κατά πόσο είναι τόσο πετυχημένοι όσο φαίνονται και επίσης δεν γνωρίζετε τη στρατηγική που ακολουθούν. Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε το δικό σας marketing plan σύμφωνα με τα δικά σας δεδομένα.
Προσπαθήστε λοιπόν να αποφύγετε αυτά τα λάθη που κοστίζουν χρήματα στο e-shop σας ακολουθήσετε τις συμβουλές που σας προσφέρει η ΟΜΝΙΑ. Θα δείτε μία τεράστια αλλαγή στις πωλήσεις σας και θα βγείτε σίγουρα κερδισμένοι.