Επισκόπηση
Η πολιτική επιστροφών μας διαρκεί 14 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 14 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή. Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε το τιμολόγιο αγοράς.
Πρόσθετα μη επιστρεπτέα είδη:
Προϊόντα λογισμικού με δυνατότητα λήψης.
Παρακαλούμε μην στέλνετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.
Οποιοδήποτε αντικείμενο δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπουν μέρη για λόγους που δεν οφείλονται σε δικό μας λάθος.
Οποιοδήποτε αντικείμενο που επιστρέφεται περισσότερο από 14 ημέρες μετά την παράδοση.
Επιστροφές χρημάτων
Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας ενημερώσουμε ότι παραλάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής σας.
Εάν εγκριθεί, τότε η επιστροφή σας θα διεκπεραιωθεί και η πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό στην αρχική μέθοδο πληρωμής, εντός συγκεκριμένου αριθμού ημερών.
Καθυστερημένες ή ελλιπείς επιστροφές
Εάν δεν έχετε λάβει ακόμα επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συχνά υπάρχει κάποιος χρόνος επεξεργασίας μέχρι να αναρτηθεί η επιστροφή χρημάτων.
Εάν έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμα την επιστροφή χρημάτων σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, 24630 55605 email info@omnia.gr
Ανταλλαγές
Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Αν θέλετε να το ανταλλάξετε με το ίδιο αντικείμενο, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση {ηλεκτρονική διεύθυνση} και στείλτε το αντικείμενό σας στη διεύθυνση: {φυσική διεύθυνση}.
Επιστροφές αποστολής
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να στείλετε το προϊόν σας στη διεύθυνση: 25ης Μαρτίου 75 Πτολεμαΐδα 50200 2ος όροφος.
Είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, τα έξοδα αποστολής της επιστροφής θα αφαιρεθούν από την επιστροφή χρημάτων.
Ανάλογα με την τόπο διαμονής σας, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει σε εσάς το προϊόν που ανταλλάξατε μπορεί να διαφέρει.
Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά προϊόντα, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα παραλάβουμε το προϊόν που επιστρέφετε.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνήστε μαζί μας για ερωτήσεις σχετικά με τις επιστροφές 24630 55605 email info@omnia.gr